.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان جنجالی صادق خرازی در گرگان:
تفکر منحوس احمدی‎نژادی را از صحنه روزگار محو کنیم!
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه بدون عدالت محال است که بتوان مدعی تقوا در جامعه بود، گفت: حزب ندای ایرانیان می‎خواهد تا روزی اندیشه منحوس احمدی‎نژادی از صحنه روزگار محو شود.....

شمال نیوز : سیدصادق خرازی در همایش اصلاح‎طلبان و مجلس آینده که در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز می‎شود آزادانه سخن گفت ولی در روز تشکیل حزب ندای ایرانیان و روز بلوغ و انعقاد این تفکر چنین نبود و بسیاری از یاران ما در حبس بوده و هستند.


وی تصریح کرد: با امتزاج دین و دولت و با تجلی آرمان‎های ملی و دینی می‎توان جامعه‎ای را آمیخته با آرمان‎های مردان بزرگ‎مان شکل دهیم که در این آرمان اردوگاه تفکر اسلام نابی باشد که در آن ایمان و امنیت مردم باعث قوام جامعه شود که این ادعای بزرگی است.


باید بحران اشتغال و وضع اقتصادی را سامان داد

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با طرح این سوال که آیا می‎توان دوباره وطن را ساخت، افزود: آیا می‎توان با همه معضلات و مشکلاتی که در وضع کشاورزی، بحران اشتغال، دغدغه روزمره جوانان و وضع اقتصادی به وجود آمده را سامان داد؟ البته بنا ندارم که به این آمارها و ارقام بپردازم ولی معتقدم دو واژه مهم و استراتژیک عدالت و آزادی، عدالت و دموکراسی، پیشرفت و مردمسالاری مهمترین آرمان حزب ندای ایرانیان است.

خرازی گفت: ما اصلاح‎طلب هستیم و مبانی اندیشه اصلاحی خودمان را در مدینه فاضله‎ای می‎بینیم که نبی مکرم اسلام از هنگام اساس‎نامه مدینه، تجلی پیمان‎های مدینه و تحقق آرمان‎های مدنی که داشتند برای ملت‎ها در تاریخ به امانت گذاشتند لذا انقلاب بزرگی بزرگتر از انقلاب نبی مکرم اسلام در مسیر تاریخ انسان و جهان دیده نمی‎شود.

وی افزود: 14 قرن از آن زمان می‎گذرد و امروز دغدغه نظام بین‎الملل همزیستی مسالمت‎آمیز است ما در حزب ندای ایرانیان می‎خواهیم بگوئیم اصالت و کرامت انسان از جانب انسان ارائه‎کننده نیست بلکه حق مسلم انسانیت انسان است که اصالت و کرامت او پاسداری شود نه اینکه اصالت و امنیت منکوب و سرکوب شود و این نمی‎تواند برای انسان قرن بیستم و انسان هزاره سوم امر جالبی باشد.

 

KHARAZI 1

 

اگر حزب داشتیم نمی‎گذاشتیم مجلسی با پول حرام شکل بگیرد

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه مهمترین تحول امسال در انتخابات است، گفت: در آستانه مهمترین تحول سال 1394 قرار داریم امسال مهمترین تحول ما انتخابات است انتخاباتی که سرشت و سرنوشت انسان به آن بستگی دارد.

خرازی بیان داشت: به برکت مجاهدت‎های مردم، ایران در یکی از مهمترین فرصت‎های تاریخی خودش در خاورمیانه قرار دارد و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نظام بین‎الملل اثرگذاری می‎کند چه آنکه در زمان مذاکرات در یک سوی میز ایران و در آن سوی میز نمایندگان قدرت‎های جهانی قرار داشتند که چنین اتفاقی در تاریخ بین‎الملل هرگز رخ نداده بود.

وی با ادعای اینکه طی هشت سال دولت گذشته فرصت‎ها تبدیل به تهدید شد، گفت: صد تاسف که در هشت سال کسانی در این کشور حکمرانی کردند که درکی از مفاهیم بزرگ نداشتند و فرصت‎ها را تبدیل به تهدید کردند، ما اگر حزب داشتیم می‎توانستیم سوال کنیم، پرسش‎های مهمی را در جامعه ایجاد کنیم، اگر حزب داشتیم می‎توانستیم مجالس مهمی را رقم بزنیم نه مجلسی که با پول حرام شکل گرفته باشد، اگر حزب داشتیم می‎توانستیم اردوگاه و آرمان‎سراهایی ایجاد کنیم که باعث ارتقاء دانش و بینش مردم شود صد تاسف که از این موقعیت‎ها غفلت کردیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه بدون عدالت محال است که بتوان مدعی تقوا در جامعه بود، گفت: حزب ندای ایرانیان می‎خواهد تا روزی اندیشه منحوس احمدی‎نژادی از صحنه روزگار محو شود.


باید حماسه‎های دیگری پدید آید

دیپلمات سابق کشورمان با اشاره به اینکه تنها راه بقای امنیت، پیشرفت جامعه و پدید آمدن اسطوره‎ها در کار جمعی و تشکیلاتی است، افزود: اگر چنین شود می‎توانیم برای نسل‎های آینده دغدغه فکری داشته باشیم، ما نمی‎توانیم دست روی دست بگذاریم و تماشاگران صحنه‎های تلخ و شیرین شویم.

خرازی با بیان اینکه روزی دفاع مقدس حماسه بود، گفت: امروز باید حماسه‎های دیگری پدید آید و برای حماسه‎های دیگری که به نقش مردم پرداخته می‎شود باید مطمئن بود.

وی بیان داشت: زیبنده کشور ما نیست که هنوز زندانی داشته باشیم امیدوارم اینها روز به روز حل شود ما هدف‎مان مشخص است می‎خواهیم جامعه‎ای داشته باشیم که تاثیرات مهم بین‎المللی و منطقه‎ای که شایسته ملت بزرگ و نستوه ایران با آن عقبه تاریخی ایجاد کنیم که برای رسیدن به این مهم باید تلاش شود.

دیپلمات سابق کشورمان با تاکید بر اینکه خط فقر باید از ایران از بین برود، ابراز داشت: نمی‎توان نشست و در انتظار آن بود که دیگران برای آن کار کنند باید آستین‎ها را بالا بزنیم، کار شبانه‎روزی کنیم تا خط فقر را صفر کنیم.

خرازی گفت: محال است توسعه اقتصادی به نتیجه برسد تا آنگاه که توسعه سیاسی در زندگی مردم جای خود را نشان ندهد، توسعه سیاسی یعنی تجلی احزاب سیاسی، گروه‎ها و انجمن‎های سیاسی که بتوانند همفکران خودشان را با کسانی که می‎توانند همزادپنداری کنند در یک سبد کار بنیادین قرار دهد.

وی تنها راه ماندگاری پیشرفت، توسعه، استقرار دموکراسی، آرمان آزادی مردم را در تحقق عدالت که یک واژه قرآنی است دانست و گفت: بدون عدالت محال است مدعی تقوا در جامعه شد به این دلیل که بزرگانی چون امام راحل، مدرس، مصدق، بازرگان، شریعتی و خاتمی به آرمان جمعی عدالتخواهی در مسیر تاریخ بشر و تاریخ انسانی ایرانی تلاش کردند.


درون جامعه اصلاحات هیچ اختلافی نداریم

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان مهمترین مظهر عدالت را رعایت حقوق شهروندی ملت دانست و افزود: حقوق شهروندی مردم شعار نیست و راه فلاح و رستگاری این سرزمین از مسیر اصلاح‎طلبی می‎گذرد، نتوانستند اصلاحات را دفن و زمینگیر کنند.

خرازی با بیان اینکه امسال باید نتیجه انتخابات را همانند سال 1392 محقق کنیم، گفت: ما در درون جامعه اصلاحات هیچ اختلافی نداریم دست هر اصلاح‎طلبی را می‎بوسیم که برای پیشرفت جامعه کار کند کسانی که بخواهند درون اصلاح‎طلبان اختلاف ایجاد کنند در حزب ندای ایرانیان جایی ندارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 آذر 1394
خدایا این اعتدال چی بر ادبیات سیاسی ما آورده
بی شرف، مرض هاری، بی سواد و...
نا شناس 23 آذر 1394
واقعا این همه کینه و عداوت از احمدی نژاد برای چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 23 آذر 1394
برای اینکه تفکر احمدی نژدایسم مملکت رو تا مرز ویرانی پیش برد... و بلایی که بر سر اقتصاد، فرهنگ، اخلاق و... این کشور در 8 سال احمدی نژاد آمد از حمله چنگیز خان مغول و تیمور هم بدتر بود... برای شما کافی نیست؟
صبا 23 آذر 1394
واقعا نمی دانی،یا خود را به خواب زده ای
احمدی 23 آذر 1394
جپاول بیت المال ودزدی اطرافیانش
نا شناس 23 آذر 1394
چون دکتر 8 سال مانع از خوردن آنها شد خدایا دکتر را حفظ کن ما همه دکتر احمدی نژادی هستیم من در خانه خود به بچه هام تفکر احمدی نژاد را آموزش می دهم و خوبه که اصلا آموزش نمی خواهد بلکه در وجود بچه های دینی و مذهبی هست چون ریشه در اعتقادمان دارد
نا شناس 23 آذر 1394
به کوری چشم همه دشمنان داخلی وخارجی احمدی نزاد توی قلب این ملت است وهمه منتظر بازگشت این حامی محرومان در سال 96 هستند //اندکی صبر سحر نزدیک است
نا شناس 23 آذر 1394
عجب استقبال کنندهای دتشت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
مازنی ساوه 23 آذر 1394
احسنت حرف حق رازد مگر این آقا با فروش نفت 140دلاری مارابدبخت نکرد مگه بابی تدبیری و خیال پردازی و دیکتاتوریش که به نظر جمع اعتقادی نداشت مملکت را به فلاکت نرسوندو....985
نا شناس 23 آذر 1394
چون احمدی نزاد با آقا زاده ها کنار نیومد.
کریمی ورکی 23 آذر 1394
تازه می فهمم حجب و حیای راستی ها بیشتر بود
در چپی ها جز کینه ورزی و عدوات چیزی نیست
نا شناس 23 آذر 1394
گذشت دوره حرفهای قشنگ و بدون عمل
نا شناس 23 آذر 1394
این ادبیات از یک قاچاقچی اشیا عتیقه ( طبق افشاگری مهرعلیزاده اصلاح طلب) قابل پیش بینی می باشد...........
عباد 23 آذر 1394
آقای خرازی کمی آهسته تر!!!! هنوز دوران بخور بخور شما در وزارت خارجه و حیف و میل بیت المال تعیین تکلیف نشده !!! هنوز دلایل همراهی و کارسازی شما با یکی از سران فتنه در سفر خارجی روشن نشده !!! و دهها مورد از گندکاری های شما در دالان تاریک سیاست نادیده گرفته شده و جوابی ندادید!!! حالا صحنه را خالی دیدی دور برداشتی ؟؟؟؟ شما اول برو مغز و زبانت را درست کن بعدا در مورد منتخب دهها میلیون نفری ملت ایران اظهار نظر کن .
پدرام 23 آذر 1394
به کوری چشم همه شماها احمدی نزاد خواهد آمد چون در قلب مردم جای دارد
نا شناس 23 آذر 1394
بقیه چه گلی بر سر شما زده اند بگو برای شما چه نشده . مثل اینکه به شما خوش میگذرد . نه این خبرها نیست گفتن که شتر .......................................................................................همین بس باشد .
روشن ضمیر 23 آذر 1394
چقدر مغالطه با واژه اصلاحات ، پیف پیف پیف گند کلامتان مدتهاست بوی نسیم معطر کوه و دشت این مملکت رو برده و با بزک جملات هر از چند گاهی با دوز و کلک وکتمان حقایق دین و زندگی مردم رو گول می زنید . اون اول ظالم که ظلم حق محمد و آل محمد هم با واژه نتراشیده آزادی که سر و تهش معلوم نبود هشت سال مملکت رو به گند کشید و بعدش هم نفهمید منظورش از آزادی چی بود اون موقع که ما گفتیم منظور اصلاحات از آزادی آزادی فحشاست کسی باور نکرد . تا جایی که علنی گفتند که ما فحشا می خواهیم و شما نمی گذارید . همین جملات رو هشت سال استفراغ کردید و بعد نفهمیدید که چه بر سر این مملکت آوردید . در این بغض و عداوت اموی و عباسی بمیرید و دم نزنید که هر چه بر سر این گربه ملوس رفته از ذات غلط امثال شما ها بوده .
نا شناس 23 آذر 1394
شما اعتدالیون برید دور نمای تان را ببینید بعد نظر بدید
ایزدی 23 آذر 1394
آقای خرازی هر کسی نسبت به این انقلاب جفا کرد حق مردم را نادیده گرفت و گوش به سخنان صادقانه مقام معظم رهبری نداد او باید از صحنه روزگار محو شود.اگر واقعا دلسوز نظام هستید تنها، آرزوی محو شدن کسی را نداشته باشید که در مقابل جناح شماست.آنهاییکه در جناح شما بودن و الان به عنوان سران فتنه شناخته می شوندوظلم به این نظام کردند برای آنان هم آرزوی محو از صحنه رزوگار داشته باشید.
نوری 23 آذر 1394
"وی بیان داشت: زیبنده کشور ما نیست که هنوز زندانی داشته باشیم"
یعنی چی ؟ یعنی کی؟ منظورت که سران فتنه نیستن؟
در ضمن همه ی حرفاش فقط شعاره ... یه چیز جدیدتر بگو :)))
نا شناس 23 آذر 1394
ادب واخلاق راازمدعيان اعتدال واصلاحات اخلاق گراديديم.صدتامثل شما يك تارموي احمدي نژاد
رضا 23 آذر 1394
چون جنس احمد ی نژاد مردمی هست نمی توانند او را تحمل کنند صاحبان زر و زور و قدرت تمام.
حسن 23 آذر 1394
رای ما 96 دکتر محمود احمدی نژاد وسلام
نا شناس 23 آذر 1394
رای ما فقط احمدی نژاد
نا شناس 23 آذر 1394
این دوره احمدی نژاد رییس جمهور می شه
ناشناس 23 آذر 1394
كنفراس خيلي عالي بود .ههههههه از جمعيتش معلومه .نميدونم چرا سنگ احمدي نژاد به سينه ميزنند .بنده خدا اصلا كاري با كسي نداره در حال حاضر
وحید . 22 آذر 1394
راستی مگر اصلاحات 8سال حکومت نکردند؟ الان هم مگر دستشان نیست ؟ بر سر کی فریاد می زنند؟ شما برای مردم چه کردید؟
نا شناس 22 آذر 1394
برای اینکه سیب زمینی را ....
امير 22 آذر 1394
باسلام چون از جنس مردم بود نه از جنس اين مرفه نشين ها محمود مرمي نزاد بود اين مرد مردم را بعد 30سال به انقلاب و ارمان هاي امام اميد وار كرد وهر كه چنين كند باتيد تاوان دهد
ساروی 22 آذر 1394
چون از احمدی نژاد قهرمان می ترسند.
اضغر 22 آذر 1394
منحوس خودتون هستید که از ترس دارید به خودتان می لرزید
بهرام 22 آذر 1394
واقعا اگر امثال شماها که دوران اصلاحات پدر مردم را در آوردید دوباره مسئولیت را قبول کنید چی میشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.